Ödüller, indirimler, sadakat puanları veya özel ayrıcalıklar gibi teşvikler sunarak müşterilerin veya kullanıcıların markamızla bağlarını güçlendirebiliriz. Kullanıcılar ve potansiyel müşteriler, oyunlaştırma öğeleri kazanmak veya seviye atlamak için daha fazla alışveriş yapmaya veya markamızla etkileşime geçmeye teşvik edilir. Örneğin, sepet maliyetini hedefleyen bir ikram kartı veya indirim kuponu sunarak müşterileri daha fazla ürün eklemeye teşvik edebiliriz. Belirli bir satış hedefine ulaşan müşterilere özel ödüller sunarak da satışı teşvik edebiliriz.
Bu yönüyle oyunlaştırma, müşteri veya kullanıcı sadakatini ve satışları artırmak için etkili bir araçtır.
Ayrıca tüketicilere eğlenceli ve interaktif bir deneyim sunarak alışveriş sürecini daha keyifli hale getirebilmektedir. Oyunlar, sürprizler, görevler veya kişiselleştirilmiş teklifler gibi öğeler, müşterilerin alışveriş deneyimini daha eğlenceli ve ilgi çekici hale getirebilir.
Oyunlaştırma, müşteri geri bildirimlerini toplayarak müşterilerden gelen deneyimleri paylaşmamız için bizi teşvik ediyor. Böylelikle iş veya hizmetlerimizdeki eksiklikleri veya düzeltilebilecek alanları tespit edip, bu geri bildirimlere göre müşteri memnuniyetini artıracak aksiyonlar alabiliyoruz.
Oyunlaştırma, bireysel kullanıcı deneyimi sunarak kullanıcılar hakkında maliyetli veriler toplamamızı sağlar. Oyunlar ve etkileşimli deneyimler, müşterilerin tercihlerini, davranışlarını ve ilgi alanlarını daha iyi anlamamıza yardımcı olur. Bu bilgileri analiz ederek pazarlama stratejilerimizi belirleyebiliriz.
Çok yönlü oyunlaştırma, marka farkındalığını artırır, daha geniş bir kitleye ulaşmaya yardımcı olur, müşteri sadakatini sürdürmede ve tekrar satın almayı teşvik etmede değerlidir. Eğlenceli ve unutulmaz oyun deneyimleri, müşterilerinizin markamızı hatırlamasını ve diğer insanlarla paylaşmasını sağlayabilir. Bu da marka tanıtımımızı artırmakta ve potansiyel müşterilerin bizi tercih etmesine neden olabilmektedir.
E-ticarette oyunlaştırma, işletmenizin rekabet avantajını artırabilir, müşteri katılımını artırabilir, satışları artırabilir ve müşteri deneyimini iyileştirebilir. Oyunlaştırma stratejileri, iş hedeflerinize uyacak şekilde özelleştirilebilir ve pazarlama stratejilerinizin bir parçası haline gelebilir. Bu durumda müşterilerinizle daha etkileşimli, eğlenceli ve akılda kalıcı bir deneyim sağlayabilir ve işletmenizin büyümesine katkı sağlayabilir.
E-ticaretin artan gücü ve oyunlaştırmanın bağımlılık yapıcı etkisi, işletmenizi rekabette öne geçirebilir.
19 Haziran’da Gamfed Türkiye ve Oniki iş birliğiyle tüm bu rekabet avantajını, oyunlaştırmanın e-ticarete katkılarını ve çok daha fazlasını konuşacağımız bir webinar düzenlenecek!
Bu web semineri, işinizi büyütmenize ve alanında önde gelen uzmanların içgörüleriyle daha sürükleyici bir dijital deneyim sunmanıza yardımcı olacak.
Web semineri boyunca, e-ticaret ve oyunlaştırma arasındaki ilişkiyi keşfedecek, oyunlaştırmanın müşteri sadakatini nasıl artırabileceğini öğrenecek ve işinizde kullanabileceğiniz yenilikçi stratejiler hakkında fikir edineceksiniz.
Zehra Öney, Akan Abdula ve Kerem Dündar gibi değerli konuşmacılarımız deneyimlerini paylaşacak, en iyi uygulamaları sunacak ve sorularınızı cevaplayacak. Ayrıca şube profesyonelleri ve diğer ortaklarla pahalı ilişkiler kurma fırsatına sahip olacaksınız.
19 Haziran 2023 saat 13.00’de başlayacak etkinlik, GamFed Türkiye ve Oniki.net işbirliğiyle gerçekleştirilecek. ‘E-Ticarette Yükselen Trend: Oyunlaştırma’ web semineri için;
?Kayıt linkine buradan ulaşabilirsiniz.
E-ticaretin geleceğini keşfetmek ve işinizi bir sonraki seviyeye taşımak için bu fırsatı kaçırmayın!
Bu yazı Gamfed Türkiye Gönüllüleri’ndendir. Beray Cincin katkılarıyla yazılmıştır.
bağlantılı
heyecan
instagram
Bu makalede ortaya konulan fikir ve yaklaşımlar tamamen yazarlarının özgün fikirleri olup, Onedio’nun yayın politikasını yansıtmayabilir. ©Onedio